De Kappersbon wordt geaccepteerd door honderden salons door heel Nederland. Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel, maar het kan gebeuren dat een salon stopt met haar activiteiten zonder ons hierover tijdig te informeren. Mocht je een Kappersbon in je bezit hebben van een salon die gestopt is met haar activiteiten, neem dan contact met ons op via klantenservice@dnp-groep.nl. Je krijgt van ons een nieuwe activatiecode waarmee je een andere salon in de buurt kunt uitzoeken.
Na je bestelling krijg je De Kappersbon direct per email toegestuurd. Soms komt het voor dat de e-mail met De Kappersbon in de folder 'ongewenste mail' terecht komt. Mocht je De Kappersbon niet direct ontvangen, raadpleeg dan eerst deze folder.
Mocht je binnen 24 uur na je bestelling De Kappersbon nog altijd niet ontvangen hebben, neem dan contact met ons op via klantenservice@dnp-groep.nl
Na bestelling wordt De Kappersbon cadeaucheque u binnen 24 uur per email toegestuurd. In deze email staat een cadeaucheque code vermeld. Met deze 10 cijferige code kunt u op www.Kappersbon.nl een Kappersbon van de kapsalon van uw keuze uitzoeken. U kunt kiezen uit honderden kapsalons door heel Nederland.

Mocht u binnen 24 uur na bestelling nog geen email van ons ontvangen hebben, neem dan contact op via info@Kappersbon.nl . Wij zorgen dat u alsnog de digitale Kappersbon cadeaucheque per email toegestuurd krijgt.

Er zijn veel kapsalons die deel nemen aan De Kappersbon. Afhankelijk waar je woonachtig bent, kan het voorkomen dat er in jouw directe omgeving geen aanbod is. Er komen echter regelmatig nieuwe salons bij die deel gaan nemen aan De Kappersbon, dus raadpleeg regelmatig deze website. Is jouw Cadeaucheque activatiecode bijna verlopen en er is nog altijd geen aanbod van salons bij jou in de buurt, laat het ons dan weten, zodat wij de geldigheidsduur van jouw activatiecode kunnen verlengen.  

De openingstijden van kapsalons verschillen per salon. Deze staan vermeld op deze website bij de informatie over de betreffende salon.

Als kappers aan het knippen zijn, wordt soms de telefoon niet opgenomen. Als er niet wordt opgenomen, spreek dan een boodschap in op het antwoordapparaat of probeer de salon op een later moment / ander tijdstip nog een keer te bereiken

De Kappersbon wordt geaccepteerd door veel kappers door heel Nederland. Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel, maar het kan gebeuren dat een kapsalon geen Kappersbon klanten meer behandelt of kan behandelen. In de meeste gevallen is hier een goede reden voor en zijn wij hiervan ook op de hoogte gesteld door de salon.

Mocht je een Kappersbon in je bezit hebben van een kapsalon die je niet meer wil/kan behandelen, neem dan contact met ons op. Dit kan via klantenservice@dnp-groep.nl.

Als blijkt dat de salon in kwestie inderdaad geen Kappersbonnen meer accepteert, dan ontvang je van ons uiteraard een nieuwe Kappersbon op naam van een andere salon bij jou in de buurt. 

Heb je De Kappersbon via deze website gekocht, dan kan deze binnen 30 werkdagen geannuleerd worden. Dit kan per email via klantenservice@dnp-groep.nl. Vermeld duidelijk je naam, je adresgegevens, je IBAN-nummer en het ordernummer van je bestelling. Je krijgt het aankoopbedrag (indien van toepassing) van ons vervolgens teruggestort op het door jou opgegeven IBAN-nummer. Activiatiecodes verkregen via andere partijen (wederverkopers) zijn nooit inwisselbaar voor geld.

Indien je een Kappersbon Cadeaucheque of een activiatie code via een van onze partners hebt aangeschaft (dus niet rechtstreeks via Schoonheidsbon.nl) dan zijn de annuleringsvoorwaarden van de partner in kwestie van toepassing.